fredag 27 november 2009

Så kan de gå!!!

Skjorta: 99 kr H&M
Martins pris: 99 kr



Dagens Outfit:
Skjorta: cubus
Lackleggins: H&M
Skor: Eurosko
Mössa: Lindex


Idag blev de som sagt var stan, första lunch med Pappsen sen julklapps handlinh me denise och så klart lite fynd också;)
de va också tänkt att vi skulle förbi gymmet men blev ej så då båda saknade motivation och kände oss allmänt lata så där på fredagskvisten.....
iaf så gick vi och fikade på Tant Anki och Fröken Sara men där dem för övrigt har VÄRLDENS GODASTE CHOKLADBOLLAR!!!!
nu sitter jag hemma och känner att den där svängen på gymmet hade suttit bra fint för nu är min mage väldigt uppblåst:'(
men men nu ska jag städa klart mitt rum och längta tills imorn då jag ÄNTLIGEN får träffa min käre pojkvän som varit sjuk hela veckan:D:D:D
hare bra!!!!
p.s Heja Erik och Calle ikväll på idol d.s





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar