lördag 12 december 2009

I Have Kissed Hunny Lips!!!!

Tjoflöjt som de så fint heter:D
idag gick jag och gustav upp med tuppen för han skulle jobba och jag träna;)
drog i mig en mycket bra frulle som jag tyckte skulle hjälpa mig på fystesten vi hade idag....
de hjälpte väl inte så mycket men jag tod mig till nivå 6 iaf vilket jag tyckte va bra tills Astrid och Anna klarade till 9.5 så några extra löpträningar i veckan från och med nu;)
sen blev de iaf hem å duscha sen en promis till stefans match (som för tillfället sög) så va några bortkasstade timmar där;) men men pappa och jag gick och köpte en julgran på hemvägen så nu blir de till att klä granen och få den verkliga julstämmningen här hemma:D
nu ska jag vila lite innan gurraburra kommer så får vi se va kvällen bjuder på;)
ciao caio:D

bästa låten idag:
Danni Carlos- still haven't found what i'm looking for

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar