torsdag 14 januari 2010

It dosen't metter if you're black or white!!


Tjoflöjt ta me fan:D
Ojdå länge sen nu men här kommer äntligen ett nytt fyndinlägg:D:D
som sagt vart på shopping humör idag så åkte ut till Birsta och tänkte handla upp mitt present kort på Vero Moda men de blev lite mer fynd som ni ser här nedanför:P
förutom det jag har lat ut så fyndade jag också en jacka och underkläder på HM:)
Jackan är en vanlig svart bomulls jacka i halvlång modell för endast hör och häpna 150 kr HALLO tror ni jag fick lite andnöd eller när jag såg priset och den satt som en smäck vilket jävla kap rent ut sagt:D
underkläderna e as snygga men dem får endast min käre pojkvän se;) billiga va dem iaf 20 kr per trosa:D

så med tanke på alt jag handlat idag har jag ungefär lagt ut 300 kr:O Jag känner mig en aning stolt:D

njut nu av mina underbara kläder:D
ciao ciao amigos:)

dagens låt:
Black or white- Michael Jackson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar