tisdag 4 maj 2010

Till mina trogna läsare LT!


Hej hallo!
har inte skrivit här på EVIGHETER men tänkte att de inte gjorde så mycket eftersom typ ingen läser den här bloggen.....men då kom min kära vän Louisa Turton(hon är från Wales) fram till mig och sa "Snälla snälla snälla Martina nu MÅSTE du börja skriva i bloggen igen jag va ju värsta besatt av den satt och kolla hela tiden" elr nej kanske inte riktigt så men endå de va ju de hon mena;) så här kommer ett inlägg endast för dig LT;)
vad har jag haft för mig senaste tiden då kanske du undrar?
ja mitt liv just nu består utav Jobb/skola, träningar,pojkvännen min och försöka umgås me familj och vänner. så ni förstår att bloggen fått vänta lite:P iaf så har jag fyndat väldigt mycket sen vi sågs sist men har inte orkat lägga upp allt men här kommer ett litet smakprov vad jag har hittat de senaste dagarna:D
ENJOY

puss å kram vi syns på stan;D/REAMEDMARTIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar