söndag 20 december 2009

Ett litet barn från ingenstans!!!

I'm in love with a boy and it feels fucking great:D

Tjolahopp tjolahopp:)

en seg söndag har de varit hittills och de lär nog fortsätta så också;)

vakna vi halv 11 och fick faktiskt också liv i Gustav(tro de eller ej) som låg och snarka bredvid mig;) iaf så har jag nog kollat på en utav världens roligaste filmerna idag nämligen "baksmällan" haha om du inte sett den så seee den helt sjuk va den;)

nu sitter jag hungrig som en fullvuxen tjur och längtar efter maten som e klart om en hel TIMME typ;)haha

iaf så igår va vi hos mormor och morfar de va väldigt trevligt och nu har mormor min blogg adress så HEJ MORMOR OCH MORFAR:D har ätit upp alla bullar idag som jag fick med mig hem också:D

nu ska jag avsluta med dagens låt som är......(trumvirvel tack)


Prince- purple rain(som förövrigt är en utan tidernas bästa ballad, får alltid en tår i ögat när jag hör den), så varsegod och mumsa i denna underbara låt:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar