fredag 18 december 2009

I'm broke but i'm kind!!!!

Happy Day:D


God dag allt folk!!!!
FREDAG idag och mitt humör är på topp:D
har precis gjort i ordning mig och som ni ser på bilden ovan så är jag väldigt lycklig;)haha
sitter och lyssnar på mycket bra musik ska snart iväg och hämta Stefan sen blir de birsta och de sista julklapps köpandet.....:P
ikväll e de inge idol:O så va fan ska man göra då?
joo jag ska kolla "på spåret" och tävla med min intellektuelle boyfriend och se om jag lyckas komma upp i samma nivå som han;)haha rolig fredag jag vet:D:D
imorn blir de upp tidigt för att hälsa på mormor och morfar det va jätte länge sen jag träffa dem så de ska bli trevligt värre:D
nu ska jag kila kanske skriver mer ikväll:D
ciao ciao amigos:D


bästa låten idag:
Alanis Morissette - Hand in my pocket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar