tisdag 5 januari 2010

I'm a beliver!!!!!




Hello folket;)
har inte så mycket uppdatering att komma med idag men kan ju säga att jag mår som alltid bra eller njae inte min kropp efter första träningen efter uppehållet så värker min rygg väldigt mycket och även min vänstra fotled grinar illa:(
men men imorgon e de ny träning och nya tag måste ju kvalificera sig till cupen på söndag:P
Mamma och pappa har precis dragit till stugan och kommer inte hem förns på söndag!!! så nu blir de Mat a la Martina resten av veckan de blir bland annat:

färdig lagad kyckling med ris och currysås

färdiglagad makaronepudding

färdiglagad lasagne

och slutligen tacos;)

en mycket simpel men ack så god matlista;)

nu ska jag kolla lite tv och vänta på min käre man som slutar snart;D
puss och kram ve syns på stan;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar