lördag 9 januari 2010

Lölölörrdddaaagg!!!!

Hej hej hallo i lingonskogen:D
idag e de lördag för er som inte förstått de än..... Iaf så vad jag uppe med tuppen i morse elr njae egentligen en timme efter kl 8 men endå väldigt tidigt för en lördagsmorgon;)
åkte och träna med en väldans träningsvärk men efter ungefär 10 minuter va det som bortblåst....
sen begav jag mig hem för att försöka få liv i Gustav som låg och snarkade högt som en fullvuxen gammal karl.... nej okej nu ljuger jag men de kan låta så ibland;)
ja annars har de inte hänt så mycket idag ska snart göra middag det blir Älgkött, pommes och beasås;) helt oslagbart gott:D
sen får vi se vad som händer ikväll har ju fotbollscup hela dagen imorgon så de blir till att ta de lilla lugna även ikväll:)
Nu ska jag gå å hångla upp min Bratpojkvän;)
ciao ciao amigos:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar